суббота, 7 января 2017 г.

урок математики в 1 класі



  
Тема: Лічба в мкжах 20. Попереднє і наступне числа.
Додавання і віднімання виду 16 -1; 16 +1. Розв’язування задач.
Мета: закріплювати знання нумерації чисел другого десятка; формування навичок додавання і віднімання виду 16 -1;         16 +1, а також у випадках, пов’язаних із знанням десяткового складу чисел; удосконалювати навички табличного додавання і віднімання в межах 10,уміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, виховувати доброзичливі, товариські стосунки.
Тип: комбінований
Обладнання: мультимедійний проектор, перфокарти «Будиночки із складу чисел», набір чисел від 11 до 20.
1.   Організація уроку
Пролунав уже дзвінок
Починаємо урок.
2.Контроль, корекція й закріплення знань,
умінь та навичок учнів
-         Повторення складу чисел ( робота в парах)
Учні в парі працюють з перфокартами «Будиночки із складу чисел» - 7; 8; 9; 10; 5; 6; (картки підібрані диференційовано), а також робота біля дошки ( склад числа 10) «Збирання яблук»
Гра «Коло» лічба від 11 до 20 (робота в групах – дівчатка і хлопчики називають числа від 11 до 17: від 13 до 20)
На дошці числа від 11 до 20, серед них 14 і 17 закриті.
-         Які числа пропущенні?
-         Назовіть сусідів чисел 12, 19?
-         Яке число більше 18 чи 20?
3.Каліграфічна хвилинка
Свій я зошит відкриваю,
Його з нахилом кладу,
Сяду рівно, не зігнусь,
До роботи я візьмусь.
Запис чисел 14 і 17
-         Скільки десятків, одиниць в кожному числі?
4.Опрацювання нового матеріалу.
Пояснення нового матеріалу. Прийом додавання і віднімання одиниці за допомогою малюнка на дошці та в підручнику на с. 96 Учні оперують знаннями і вірішують проблему, яке будемо називати число, наступне чи попереднє.
14 + 1 ( за числом 14 іде число 15) – наступне
17 – 1 (число 17 передує число 16) -  попереднє
5. Фізкультхвилинка
6. Закріплення знань. Презентація «Будиночок для гномів» Учні фронтально розв’язують приклади, виконують завдання Феї Математики.
7. Розв’язування прикладів № 4 с .96 (колективно з коментуванням на дошці та в зошитах)
8. Розв’язування задач № 5 на с.96
1) Задача на знаходження суми двох чисел.
Було – 4
Пошила – 3
Стало - ?
4 +3 =7 (с.)
2) Задаса на знаходження невідомого доданка
Було - ?
Пошили  – 3 с.
Стало – 7 с.
? +3 =7
7 -3 =4 (с.)
9. Розвиток логічного мислення.
Завдання № 6*  Хто що полічив?
Кіт – 10 риб
Жабка – 12 метеликів
Мишка – 6 колосків
Собака – 3 курчат
10. Підсумок уроку.
Що найбільше сподобалося на уроці?
Чого навчилися?


Комментариев нет:

Отправить комментарий